Ana Sayfa
Duyurular
Azami Süre İşlemleri ve Başvuru Duyurusu

Azami Süre İşlemleri ve Başvuru Duyurusu

2547 Sayılı Kanunun 44/c maddesinin 6569 Sayılı Kanunun 28. Maddesi ile değiştirilmesine göre; 2018-2019 Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı sonunda azami süresi dolan Önlisans Öğrencileri için başvuru ve sınav takvimi aşağıya çıkarılmıştır. 

Ekte yer alan uygulama esasları ve diyagrama göre öğrenciler iki yoldan birini seçebilirler:

  1. Daha önce alıp devam şartını sağlayarak başarısız oldukları (FF, GR, YZ) derslerden öğrencilik haklarından yararlanmaksızın iki EK SINAV hakkını kullanabilirler. Bunun için SABİS üzerinden başvuru yapılmalıdır.

  2. SABİS üzerinden EK SINAV hakkı için başvuru yapmayan ve başarısız ders sayısı 2-5 arasında olan öğrencilere otomatik olarak EK SÜRE SINAVLARINA girme hakkı verilecektir.

Eylem

Açıklama

Tarih

Ek Sınav Başvuruları

SABİS arayüzünde sol tarafta görünen menüden “Başvuru İşlemleri--> Azami Süre Ek Sınav Başvuru” seçeneği seçilerek yapılır.

26-28 Ağustos 2019

Ek Sınav Program İlanı

İlgili Eğitim Birimlerinin web sayfalarında ilan edilir.

02 Eylül 2019

Ek Sınav-1

İlgili birimlerce belirtilen tarihlerde yapılacaktır.

7-8 Eylül 2019

Ek Sınav-2

İlgili birimlerce belirtilen tarihlerde yapılacaktır.

14-15 Eylül 2019

İlişik Kesme İşlemleri

 

06 Ekim 2019

 

EK SINAVLARA BAŞVURAN ÖĞRENCİLERİMİZ SINAVLARA KATILMAK İÇİN  HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDEMEYECEKLERDİR.
 

 

Senato Esaları ile almadığı veya devamsız dersleri olan öğrenciler için derse yazılabilme imkanı bulunmaktadır. Bu öğrenciler, 23 Eylül 2019 Pazartesi gününe kadar ekteki dilekçeyi doldurarak birimlerine başvurmaları gerekmektedir. Onaylanan ders yazılmaları birimler tarafından ilan edilecektir. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır. 

 Başvurusu onaylanan öğrenciler aşağıda belirtilen katkı paylarını 2 iş günü içerisinde İş Bankası'na (şubelerden, ATM veya Internet bankacılığı yoluyla) yatırmaları gerekmektedir. Ekte katkı payı yatırma işlemleri için yol gösterici yardımcı doküman bulunmaktadır.   

 

Dönemlik Katkı Payları :

Katkı Payı Ücretleri henüz belirlenmemiş olup, miktar belirlenince derse yazılma duyurusu içerisinde ilan edilecektir.
 
 

Azami Süre Derse Yazılma Başvuru dilekçelerini öğrencilerimiz adamyo@sakarya.edu.tr adresine mail atabilirler.

EK SINAVLARA BAŞVURAN ÖĞRENCİLERİMİZ SINAVLARA KATILMAK İÇİN  HERHANGİ BİR ÜCRET ÖDEMEYECEKLERDİR.

Ek Sınav Haklarından faydalanan öğrencilerimiz için Google Drive üzerinden ders dökümanları (pdf) paylaşıma açılacaktır. Ders dökümanlarına ulaşmak isteyen öğrencilerimiz Kalite Yönetim Bilgi Sistemi  üzerinden istedikleri derslerin isimlerini belirtmelidirler. Öğrencilerimizin ders dökümanları paylaşım yetkisi sadece @sakarya.edu.tr uzantılı mail adreslerine verileceğinden Kalite Yönetim Bilgi Sistemi Talep Giriş Sayfasında Eposta kısmına @sakarya.edu.tr uzantılı öğrenci mail adreslerini yazmalıdırlar. Farklı mail adreslerinden gelen ders dökümanı istekleri dikkate alınmayacaktır.